zip 4t verlichting werkt alleen als ik rem inknijp

pieterdeotter

New Member
sinds kort heb ik een probleem met mijn zip 4t. ik had eerst de verlichting op de spanningsregelaar aangesloten en dat werkte zo'n twee maanden. daarna had ik problemen en vandaag heb ik alles juist aangesloten op mijn contact alleen werkt het nogsteeds niet. als ik mijn linker rem in knijp gaat alle verlichting aan en zodra ik hem los laat gaat de verlichting weer uit. bij mijn rechter rem gebeurt er niets, de e-start werkt ook niet als ik de rechter rem in knijp en de lichten gaan ook niet aan. wat kan het zijn? (al mijn verlichting gaat aan en uit, dus ook de koplamp en het achterlicht.) het is een zip 4t2v uit 2011
 
Advertisement - register to remove this

Dat is vreemd , want normaal zit links en rechts ( remschakelaar ) parallel aan elkaar . Misschien kun je een schema plaatsen , en daarin aangeven wat je hebt veranderd . werkt nu ook je remlicht niet meer? Als dat niet meer werkt , is dat de reden , dat de electr start het ook niet meer doet .
En welke problemen had je , nadat je de verl op de regelaar had aangesloten . En waarom op de regelaar ? Led's ?
 
Dat is vreemd , want normaal zit links en rechts ( remschakelaar ) parallel aan elkaar . Misschien kun je een schema plaatsen , en daarin aangeven wat je hebt veranderd . werkt nu ook je remlicht niet meer? Als dat niet meer werkt , is dat de reden , dat de electr start het ook niet meer doet .
En welke problemen had je , nadat je de verl op de regelaar had aangesloten . En waarom op de regelaar ? Led's ?
ik heb eigenlijk niks veranderd in de tijd dat het is begonnen en gestopt met werken, sinds nu ik heb alles op de correcte manier aangesloten dus witte draad op witte draad, etc. mijn remlicht werk wel alleen gaat alle verlichting dan aan. mijn elec start werkt alleen als ik de linker rem hendel in knijp dus niet de rechter. ik heb alpha matrix flow leds sorry voor de onduidelijkheid
 
Dan zou dus om de een of andere reden de rechter en linker remschakelaar niet meer met elkaar verbonden moeten zijn . Maar je had toch de
verlichting op de regelaar aangesloten ? Waarom dan , en wat had je veranderd?
ik had eerst de verlichting op de spanningsregelaar aangesloten en dat werkte zo'n twee maanden. daarna had ik problemen
Heb je ook iets in het achterlicht veranderd ? , waardoor het remlicht via de massa een andere weg zoekt
 
Dan zou dus om de een of andere reden de rechter en linker remschakelaar niet meer met elkaar verbonden moeten zijn . Maar je had toch de
verlichting op de regelaar aangesloten ? Waarom dan , en wat had je veranderd?

Heb je ook iets in het achterlicht veranderd ? , waardoor het remlicht via
Post automatically merged:

ik heb niets aan het achterlicht veranderd alleen dat alpha achterlicht erin gezet destijds, verder had ik het op de spanningsregelaar aangesloten omdat een maatje zij dat dat moest. en hij dat ook had gedaan.
 
Last edited:
Back
Top