Vespa Lx 4t2v Dr80 Sito Plus past niet

Luka420

Member
Hey allen, ik heb een vespa lx 4t2v met een DR80 en op dit moment met een jamarcol uitlaat. Ik heb mij door meerdere mensen, waaronder de scooterboer laten vertellen dat dit de reden kan zijn dat ik ondanks ontgrensde cdi en al toch maar 70 op teller ga. Toen heb ik een sitoplus gekocht (de juiste) en nu past deze niet op mijn cilinder… toen met de schuifmaat gaan meten: 24,5mm, de jamarcol die er precies op paste is 23mm. Na de scooterboer waar ik de sitoplus gekocht heb gebeld te hebben verteld hij me dat het gewoon een handigheidje is om deze er in te krijgen.

Kan iemand mij duidelijkheid geven of het ligt aan de uitlaat, aan de cilinder of gewoon aan mij?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Laten we beginnen met, die sito gaat je niets extra brengen.

Veel betere uitlaat, veel stiller, betere kwaliteit, etc. Maar sneller zal je er niet door gaan.

Wat heb je precies gemeten? Waar gaat het precies mis? In welke volgorde monteer je de boel?
 
Welke sito plus heb je gekocht. De Sito 0713 of 0745?
0713
Post automatically merged:

Laten we beginnen met, die sito gaat je niets extra brengen.

Veel betere uitlaat, veel stiller, betere kwaliteit, etc. Maar sneller zal je er niet door gaan.

Wat heb je precies gemeten? Waar gaat het precies mis? In welke volgorde monteer je de boel?
met wat moeite zit deze inmiddels, kwestie van n handigheidje en met 2 man bezig zijn.
hij rijd nu 70/75 afhankelijk van de wind. ik heb hier +- 5 km gewonnen t.o.v. een klapuitlaat als een jamarcol
 
Back
Top