Me afstelling, snap dur niks meer van...

unreal

Well-Known Member
Hey,

Heb paar maand geleden prop in me uitlaat(Laser x pro chroom) gedaan, liep toen best aardig. Laatst heb ik de demperwol vervangen, en nu loopt hij helemaal niet goed meer. (is trouwens een aerox)

Er zit nu in:
- rode (imitatie) drukveer
- rode (imitatie) trekveren
- gewichtjes gram weet ik niet, maar is niet heel zwaar (kleur groen)
- verder sproeier 74 (heb idee dat dat te groot is)

Hij trekt voor geen meter door, maakt geen toeren en gaat verschrikkelijk sloom. Ik weet echt niet waar het aan licht, misschien compressie verlies ofzo?
Als iemand sugesties heeft voor een beter afstelling, GRAAG.
 
Advertisement - register to remove this

probeer eens gele of witte drukveer! rood is voor behoorlijk zware setups! en kijk naar je bougie om te zien of je sproeier goed is. als die goed is zou hij normaal koffiebruin moeten zien :) succes!

Grtz Pd
 
voordat je demper wol verving reed je ook zonder prop ?? en met die drukver en trekveertjes
???
ligt aan je demper wol of je afstelling van je drukveer en trekveren..

je hebt nu immitatie spul goed maar de sterkte wet je niet.
als je drukveer gaat veranderen dan moet je kijken naar merk Malossi wit of geel. niet gewon wit of geel.
 
voordat je demper wol verving reed je ook zonder prop ?? en met die drukver en trekveertjes
???
ligt aan je demper wol of je afstelling van je drukveer en trekveren..

je hebt nu immitatie spul goed maar de sterkte wet je niet.
als je drukveer gaat veranderen dan moet je kijken naar merk Malossi wit of geel. niet gewon wit of geel.

Voordat ik demperwol verving was hij ook begrenst toen zat er in:
- geel malossi drukveer
- blauwe of rode malossi trekveren
- gewichtjes niet zwaar kleur groen

Dus het kan zijn dat het aan de demper wol ligt, er is namelijk wel een stukje dat zich overlapt...
 
Back
Top