malossi mhr 50cc Alu

Status
Not open for further replies.

maNic_DNA

,, dNa pOwerr! ,,
hoi,
ik heb een "malossi mhr 50cc Alu" liggen, ik zet hem er pas op als ik mijn volledige setup bij elkaar heb gekocht.. nou vroeg ik me af, is het ook nodig om een sterkere krukas te kopen, of zal dat best gaan met eens standaard krukas?
en hoe zit dat met die 50cc mhr.. haal je daar nou hogere snelheden mee dan met een trage 70 van dr bijvoorbeeld, of juist niet?
 
Advertisement - register to remove this

oja, en nog iets.. ik zit te twijfelen tussen een c16 of een ixil twinner uitlaat, die ixil vind ik helemaal prachtig natuurlijk, maar zal het veel schelen kwa oprtrekken en snelheid wanneer ik de ixil neem?
 
ixil twinner is idd zonde van je geld. de 16 zou ik nemen. Al is het alleen maar voor als je straks/ooit een " snellere " cilinder wil gaan kopen.

std krukas is wel redelijk te doen. Lagers zijn std wat minder...
 
tog wle beter dat je neue krukas haalt....hij is gemaakt voor 9000 toeren en die mhr 50 komt d8 ik wel tot 12500 of nog verder zelfs :s...en lagers idd ook meteen vervangen...en c16 gaat ie em veeel beter boeken...ixil is meer voor de looks :)
suc6 ermee....ohja....dr 70 is veel langzamer dan die mhr 50 :)
 
50cc Mhr wil idd nogal wat toertjes blaze

Om helemaal veilig te spelen : Krukas vervangen + sterke lagers

GEEN IXIL alsjeblieft , volgens mij draaid die Mhr daar nieteens goed op :X C16 is perfect :)

En een dr-70 is niet te vergelijken met een Mhr 50 :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top