LED knipperlichten Piaggio Zip met flow/matrix

Zoals @trabiarie reeds schreef, als dit gewone knipperlichten zijn en geen matrix knipperlichten en je koppelt de blauw/zwarte draad aan de witte draad van het contactslot, dan blijven je knipperlichten continue branden als je richting geeft.
Een gewoon knipperlicht heeft namelijk een knipperend signaal nodig dat uit de spanningsregelaar komt. (via de blauw/zwarte draad)

Ik neem aan dat de doosjesschuiver zich ook heeft gerealiseerd dat er iets niet klopt met deze chinese rommel en heeft de pagina, waarna je link verwijst in je eerste post, verwijderd.
Daarom, iedereen koopt tegenwoordig al z'n scooterspullen online, echt ideaal, totdat je een probleem hebt dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en is er ineens geen mogelijkheid tot ruilen omdat het om elektrisch componenten gaat.
Je krijgt dan zo'n onzin Appje/e-mail zoals in je bovenstaande post.
Die man die je dit heeft gestuurd weet het zelf niet!

Zoek eerst eens uit welke knipperlichten je nu echt hebt gekocht/gekregen.
Denk nu ook dat het tijd/geld verspilling is geweest. Nu knipperen mij knipperlichten normaal, maar nu doet me dagrij verlichting het niet meer. (En heb er niks mee gedaan, geïnstalleerd, toen deed de dagrij verlichting het nog, maar knipperde die heel snel. In de schuur gezet, toevallig vandaag even gaan kijken. Sleutel omgedraaid en toen deed de dagrijverlichting het ineens niet meer maar knipperde die wel normaal.
 
Back
Top