Jason1234

New Member
Hai,
Ik wil graag een Kosso voltmeter kopen voor mijn Vespa sprint e5. Alleen kan ik nergens vinden hoe ik deze zou moeten aansluiten. Hopelijk kan iemand mij het uitleggen. Hieronder is de link van welke ik wil halen.

 
Advertisement - register to remove this

De verkoper kan het uitleggen.
Groet,
Zeg dan gewoon niets.

Op de geschakelde plus, en min. Bij je contactslot.

En als je het fatsoenlijk wil maken, moet je het ook absoluut niet met die blokjes doen die er bij zitten. Maar dan word het wel nog wat lastiger.
 
Oh dat witte draad wordt toch ook gebruikt voor de dagrijverlichting? En die massa kan ik vastmaken aan een schroef in het frame dan?
Dat zou kunnen, heb jij een koplamp die aan gaan zodra je je contact aanzet? Of pas wanneer je de motor start? Massa kan je idd zo vastmaken, maar wat @rene8128 zegt kan ook.
 
Dan zijn jouw ledjes aangesloten op de geschakelde plus, waar de voltmeter ook aan vast moet (gewoon een vertakker gebruiken). Zo zit het in iig met een piaggio carburateur model, bij een iget zijn de aansluitingen anders (moet het via de zekeringskast vgm?) maar komt op hetzelfde neer.
 
Ja het witte draad loopt inderdaad in mijn zekeringkast. Dus ff voor mijn duidelijkheid ik moet het rode draad van de voltmeter op het witte draad(geschakelde plus van contactslot) aansluiten. En het zwarte draad kan ik aan een schroef in het frame maken of op de min van mijn accu.
 
Zeg dan gewoon niets.

Op de geschakelde plus, en min. Bij je contactslot.

En als je het fatsoenlijk wil maken, moet je het ook absoluut niet met die blokjes doen die er bij zitten. Maar dan word het wel nog wat lastiger.
WEBRacing, vreemde sneer van je,
Los van een montagehandleiding heeft Roger een goede bereikbaarheid van klantenservice,
Groet,
 
Ja het witte draad loopt inderdaad in mijn zekeringkast. Dus ff voor mijn duidelijkheid ik moet het rode draad van de voltmeter op het witte draad(geschakelde plus van contactslot) aansluiten. En het zwarte draad kan ik aan een schroef in het frame maken of op de min van mijn accu.
Dat is juist
 
WEBRacing, vreemde sneer van je,
Los van een montagehandleiding heeft Roger een goede bereikbaarheid van klantenservice,
Groet,
Dat zal vast, maar ze komen hier met een best simpele vraag, die hier prima even beantwoord kan worden. (en waar misschien zelfs andere mensen ook nog wel iets aan hebben)

Neem contact op met de verkoper voegt naar mijn mening echt helemaal niets toe.
 
Wat een gedoe zeg ... je kan toch meten wanneer er stroom staat op een draad wanneer Contact uit of aan staat ??
BTW... Als je een Voltmeter koopt , zit er neem ik aan een schema bij , of is het weer euhh... 5e hands waar geen schema bij zit .
 
Via een normale zaak ... zit er een schema bij ... WB Tuning bijv...
Alie Express ?? tja .... en dan waarschijnlijk ook nog een NEP Koso .
 
Back
Top