Klein afstel probleempje denk

Status
Not open for further replies.

Vissa

PB Guru
Post dit voor vriend van me

Zijn aerox rijd alleen goed Zonder luchtfilter , met luchtfilter of zelfs met alleen het buisje wil het ding nieteens wegkomen ( stotter )

Afstelling lijkt mij mja vraag het maar even na

MHR replica
Technigas RS 70
21mm Dellie

Sproeier 85 ( rollen etc zitte gewoon lekker:) )
 
Advertisement - register to remove this

aangezien jij het over een buisje in de luchtfilter hebt zal het de std luchtfilter wel zijn, die laat mischien niet genoeg lucht door, als ie geen powerfilter wil kan hij een paar gaten in z'n luchtfilter boren zodat deze wel genoeg lucht doorlaat
 
Last edited:
zou idd miss kunnen, maar er zijn genoeg mensen die met toch 'nog niet zo vlammende setup gewoon met std luchtfilter rijden.

maar je hebt stotteren en te weinig of te veel benzine krijgen.

stotteren kan ook bv. liggen aan hoe het puntje van je bougie staat, is bij mij ook ooit wel is een probleem geweest( vroeger :d).

ook kan je nog even proberen je luchtstelschroef te stellen of iets dergelijks.

suc6 in ieder geval +ralf+
 
Jesse1987 said:
Kzou iets hoger in sproeier proberen en asl ie met std luchfilter rijdt gaat het niet werken, die laat niet genoeg lucht door, een powerfilter is dan een goede uitkomst


suc6

als je iets niet weet moet je zeker geen adviesen geven jongen,

je kan gewoon met je std filter rijden hoor
 
melf #50 said:
membraan platen ?

Tis nog niet zo'n oude aerox

Zal even wat meer info geven

Membraam word vant weekend opengemaakt ( torx bouten zitten erin :) ) even controleren of de plaatjes nog goed zijn

Zonder luchtfilter stottert hij niet ( op het begin ) en verbazingwekkend vliegt het ding op het achterwiel :)

op top houd het weer in , hij kon vandaag niet rijde omdat het kut weer was want hij wilt natuurlijk geen vuil in ze carb :) , daarom had hij het bochtje ( 90 graden ) dat vanaf de carb in het luchtfilter gaat erop gezet ( met de opening omhoog ) om zo vuil te voorkomen maar ook daardoor reed hij al niet lekker meer :)
 
Hij heeft eerst gereden met een 12mm ipv een 21mm

Hij had zijn scooter naar een dealer gebracht om hem af te laten stellen , de dealer belde op dat dit hem niet lukte en heeft de 12 mm erop gelaten , op top stotterde hij hiermee

Dus de 21 bij mij erop gezet , in het begin doet ie het gewoon lekker ( zonder filter ) maar op top begint hij te stottere en in te houde

Met filter komt het hele ding niet vooruit :)
 
Koppaking zit snor , keeringen zijn ook nog goed :)

Membraam gaan we van het weekend even ophale , zowiezo ff carbonne plaatjes erin zette ipv de stalen/ijzere :)

Thnx for the help so far :*
 
even de foto zo.... is wat makkelijker

naamloos9qq.png
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top