Killerbee f51 (EFI) tunen/mapping?

slowmos

New Member
Goedendag,

Ik heb een tijdje geleden een killerbee f51 (EFI) aangeschaft zodat ik wat meer handigheid krijg voor me motorrijbewijs en om meer te leren over injectie op brommers en motoren, alleen trekt de brommer niet echt snel op en is de top ook ver te zoeken.(50cc is meestal niet snel maar dit is wel echt te sloom)

Wat ik me dus afvroeg: worden er op injectie (schakel)brommers ook begrenzingen aangebracht los van de efi? kan ik zomaar via de obd stekker wat doen op een laptop? En welk progamma heb ik nodig?
Zijn er al mensen die toevallig al een efi hebben gemapped/aangepast? En zou het hetzelfde zijn als op een gewone ( 1 cylinder) motor,

(Ik weet vrij veel als het gaat om 2 takt en 4 takt maar injectie is nog wel een dingetje)

Het gaat mij er vooral om dat die sneller optrekt,
En dat ik er iets van leer.

Alvast hartstikke bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Ik zelf heb een Archive AM-80 (motorcode 139fmb-b) verticaal dus maar, ook injectie, ik heb hier zelf een snelle ECU ingezet 85cc met opdruk 50 en 85cc injector, ik denk dat je dit ook zou kunnen doen voor jouw brommer vgm 139fmb motorcode dus als je e5 hebt met een ecu gewoon de ecu code opzoeken en dan een race variant er van, vgm hebben al die brommers ook gewoon delphi injection dus die van een Mash of Archive zou moeten passen. deze kun je vinden op motorkit.com de injector ecu zou je zelf moeten vinden.
 
Back
Top