Zip 4t afstelling snor

tweeduizend

New Member
Hallo,
Ik heb een zip 4t snor die om gekeurd is naar brom. Ik wil die graag iets opvoeren maar ik weet niet precies wat ik moet doen en ik heb niet zoveel zin om veel te veel onderdelen te kopen waarvan ik de helft weer kan terugsturen dus ik vraag het hier maar.

Hij is nu 100% origineel met een brom cdi.

Ik zat te denken aan:

7,5g rollen
sproeier 80
gele trekveertjes? of is dit complete onzin
en dan een onbegrensde cdi. ik had er een van 'mezoly' gezien bij k-parts maar ik heb daar mijn twijfels bij dus ik kan denk ik beter een ducati geel halen en inzagen of ducati grijs.

Wat kan ik hier van verwachten en wat kan ik verbeteren?
 
Advertisement - register to remove this

Persoonlijk in mijn zip 4T 2V heb ik een malossi variateur setje er in.
Je krijg daarbij standaard 6.1g Malossi rollertjes er bij, ik heb er zelf 6.5g Malossi in zitten.
Sproeier 80 heb ik ook, ze zeggen meestal sproeier 78 of 80 is voldoende. Trekveertjes kan je beter origneel laten voor 50cc.
Qua CDI kan je beter eentje van Ducati halen ja, grijs is duurder dan geel, dus je kan beter een gele kopen en dan inzagen zodat hij onbegrend word.
 
Hallo,
Ik heb een zip 4t snor die om gekeurd is naar brom. Ik wil die graag iets opvoeren maar ik weet niet precies wat ik moet doen en ik heb niet zoveel zin om veel te veel onderdelen te kopen waarvan ik de helft weer kan terugsturen dus ik vraag het hier maar.

Hij is nu 100% origineel met een brom cdi.

Ik zat te denken aan:

7,5g rollen
sproeier 80
gele trekveertjes? of is dit complete onzin
en dan een onbegrensde cdi. ik had er een van 'mezoly' gezien bij k-parts maar ik heb daar mijn twijfels bij dus ik kan denk ik beter een ducati geel halen en inzagen of ducati grijs.

Wat kan ik hier van verwachten en wat kan ik verbeteren?

Trekveertjes is inderdaad onzin. Ik zou persoonlijk 6.5g rolletjes halen. Als je sproeier 78/80 erin doet en een onbegrensde cdi erin doet dan zul je richting de 65-70 gaan.
 
Back
Top