Hoe ontgrens je een 4takt sito plus uitlaat?

LRbklf

New Member
Hoe ontgrens je een 4takt sito plus uitlaat?
Gezien de originele uitlaat van mijn Vespa S 4v 80cc lek is, wil ik een nieuwe. Zag deze sito plus, waar bijstaat dat die begrensd is. Werkt dat net als bij de tweetakt versie? Of zitten er meerdere proppen in?
 

Attachments

  • IMG_3094.png
    IMG_3094.png
    185.8 KB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Een 4 takt werkt niet met tegendruk, een andere uitlaat op een standaard setup zal geen verschil maken (volgens mij). 4 takt uitlaten zijn daarom zover ik weet ook niet begrensd.
 
Een 4 takt werkt niet met tegendruk, een andere uitlaat op een standaard setup zal geen verschil maken (volgens mij). 4 takt uitlaten zijn daarom zover ik weet ook niet begrensd.
Ja dacht dat eigenlijk ook, maar bij beschrijving van de uitlaat op Kparts staat:

Sito Plus Uitlaat

A-kwaliteit begrensde Sito Plus 0745 uitlaat speciaal voor Piaggio & Vespa 4 Takt 4v (4 kleps) scooters.
 
Ja dacht dat eigenlijk ook, maar bij beschrijving van de uitlaat op Kparts staat:

Sito Plus Uitlaat

A-kwaliteit begrensde Sito Plus 0745 uitlaat speciaal voor Piaggio & Vespa 4 Takt 4v (4 kleps) scooters.
Zat even te lezen maar inderdaad er kan een prop zitten in een 4 takt uitlaat, de werking hiervan is echter veel minder dan een prop bij een 2 takt.
Zover ik kan zien zit er net als bij een 2 takt een ring in de uitlaat mond. Die moet je eruit boren/dremelen.
 
Een Jamarcol 4-takt uitlaat heeft een Prop in de uitlaatbocht , als je die verwijderd heeft dat alleen nut bij 80 CC en hoger .
Mits je de DB Killer weer laat zitten ,
 
Back
Top